?

Log in

Чапай: папаха & шашка forever
Amor fati & search for freedom and fairness
я й сам цього не розумію 
22nd-Mar-2012 09:43 am
chapeye


Азарова цитує мій брат-інженер:

"Україні не потрібно так багато економістів і юристів, натомість бракує фахових інженерів. Цьогорічне державне замовлення відповідатиме саме таким потребам"

я довго сміявся. ще довше плакав....

***

так от, я вам нє скажу за всью Одєсу,
але було нас у батька четверо синів. та й є.

батьки інженери. маму скоротили після 25 років стажу
унаслідок "оптимізації" після приватизації.
тато молодець, бо чи не єдиний у Коломиї шарить у таких страшних вєщах
як Лінукс і т.п. - іде в ногу з часом.

двоє з чотирьох братів - інженери. не те щоб безробітні,
але "гібкая занятость", як у демотиваторі.

двоє інших, зі мною - в сім’ї не без урода -
батько нас обзивав зневажливо "гуманоїди",
й казав: "от закінчиш свій філософський - кому ти нужен?"
і у нас, двох "гуманоїдів", завжди є робота.

опять же на скажу за всю Одєсу,
тільки за свою сім’ю.
Comments 
22nd-Mar-2012 08:26 am (UTC)
Теж чув по ТБ цю новину. Але там мова йшла переважно про айтішників.
22nd-Mar-2012 08:32 am (UTC)
країні потрібні виключно айтішники :)
22nd-Mar-2012 08:39 am (UTC)
Може в цьому навіть є певний сенс. Головне ж не жити добре, а вважати, що добре живеш. А може й не це головне:)
22nd-Mar-2012 08:46 am (UTC)
це як пов’язано з айті? :)
22nd-Mar-2012 09:26 am (UTC)
Опосередковане:). Я з PR переплутав:). Але ж вони йдуть рука в руку.
22nd-Mar-2012 10:14 am (UTC)
хіба шо буква в букву - більше нічо спільного :)
22nd-Mar-2012 08:47 am (UTC)
ага тигипко построє найбільший у світі айтізавод і всим там платитимуть по 2500 гривень !
22nd-Mar-2012 08:49 am (UTC)
тільки такий уже построїли в якомусь місті в Індії, забув як називається. в центрі країни
22nd-Mar-2012 08:51 am (UTC)
догонім і пєрєгонім!
на базі недостроєного якогось ГОКу!
(Deleted comment)
22nd-Mar-2012 10:34 am (UTC)
та є, але там взагалі типу квартали й квартали айтішникв :)
22nd-Mar-2012 08:30 am (UTC)
)))
22nd-Mar-2012 08:32 am (UTC)
це (((
22nd-Mar-2012 08:33 am (UTC)
Та ні, останнім часом все ))))
22nd-Mar-2012 08:50 am (UTC)
ага, як казав рабіновіч "я вам казав шо (((? так ото було повідло по сравнєнію з тим шо зараз!"
22nd-Mar-2012 08:51 am (UTC)
Саме так )
22nd-Mar-2012 08:55 am (UTC)
У меня и родители, и братья - инженеры, и работа есть у всех.
Но тут масса других проблем. Во-первых, вся эта буржуйская сволочь платит инженерам копейки. Во-вторых, промышленность расположена на Востоке, а молодежи таки больше на Правом берегу. И хрена твои братья, переехав сюда, заработают когда-нибудь на жильё. Наконец, техническое образование нынче совершенно оторвано от производства, так что такое образование, как правило, не позволяет выпускнику, придя на работу, немедленно приступить к работе инженера - необходимо довольно продолжительное время "доучиваться". Такие дела.
Но сам факт нехватки спецов (и квалифицированных рабочих) - налицо. Как только депрессия кончится и начнется рост, это станет неебически заметно.
22nd-Mar-2012 08:59 am (UTC)
Как только закончится, так и заживем...:)
22nd-Mar-2012 09:07 am (UTC)
Ну, экономический цикл - он такой и есть. Правда, хз какие капиталы необходимо уничтожить, чтобы махину цикла снова запустить.
22nd-Mar-2012 10:13 am (UTC)
ну, сподіваюся.
бо моїм з 2008 якось туго.
22nd-Mar-2012 09:21 am (UTC)
22nd-Mar-2012 10:13 am (UTC)
:)
(Deleted comment)
22nd-Mar-2012 10:31 am (UTC)
іронізую. я сам на лінуксі сиджу.
але факт - у Коломиї батько роботу забезпечений, тьху-тьху, бо там ніхто не шарить у Лінуксі, а на укртелекомі шось там на ньому - і батько єдиний спєц :)
22nd-Mar-2012 10:43 am (UTC)
в мене молодший брат інженер-електрик. роботу знайшов дивом --- і за ту платять копійки.
22nd-Mar-2012 10:50 am (UTC)
так отож. знайти-то можна. зі ставкою в тищу гривень.
22nd-Mar-2012 11:32 am (UTC)
власне.
а відповідальність в інженера не в тисячу гривень... але кого це обходить.
22nd-Mar-2012 11:15 am (UTC)
ну взагалі-то попит є, але на кваліфікованих інженерів. от якраз сьогодні випадково наткнувся на вакансію (зараз шукаю роботу)

Главный инженер-конструктор от 3 000 до 4 500 USD

(назву компанії і лінк не даю, щоб не звинувачували в рекламі)
просто там у вимогах

Английский язык (технический, письменный, устный)
Знания требований разных систем качества
Опыт работы с такими программами, как например, ANSYS, Autocad, MATLAB, Mathcad, Inventor

Тобто 5річного протирання штанів на лекціях по сопромату недостатньо
22nd-Mar-2012 11:17 am (UTC)
всім бути "главнимі"? :)

от мої брати вільно говорять англійською і назв програм не знаю але думаю теж шарять. але у львові тільки ЛАЗ а в коломиї нічо.
22nd-Mar-2012 11:26 am (UTC)
це Київ, звісно

а стосовно главного - в 30 років бути "главним" цілком реально, живих прикладів знаю дуже багато. Причина якраз в тому що в покоління за 40 дуже туго з англійською і комп"ютерною грамотністю. Відповідно, на підприємствах з західними інвестиціями "промоутять" тих, з кими можна спілкуватися однією мовою в прямому і переносному сенсі слова.
22nd-Mar-2012 11:27 am (UTC)
але чомусь одразу після вузу не беруть - треба на першу роботу з "пятьма роками досвіду" напрімєр
22nd-Mar-2012 11:40 am (UTC)
На главного ні, а так - візьмуть, головне не дуже звертати увагу на пургу, яку пишуть рекрутери в оголошеннях, йти і спілкуватися. Спочатку ніхто золотом обсипати студіка не буде, але якщо в студіка є мізки - прорветься, і через ті самі 5, нехай 7 років стане "головним".
Саме по собі горде звання інженера коштує десь 1 тис.грн., як ви і написали (ну, в Києві 3-4 тис.грн). Вміння принести щось в підприємство, крім своєї чашки і 8годин в день коштує побільше.
Але я абсолютно згоден з тим, що це тільки стосується Києва і розвинених регіонів, де виробництво в принципі існує.
22nd-Mar-2012 05:11 pm (UTC)
// одразу після вузу не беруть
Після КПІ - беруть. Принаймні, в 2001му вершки випуску 2000го забрали на Філіпс (в, як смішно називали це місто бюргери-ейчари - Айндхаунд).
Забирали на копійки, але з шансами. Мені варіанти "отримуєш 1.5к баксів, 500 за квартиру, на 500 скромно живеш, 500 відкладаєш" чомусь не здались небом в алмазах. Але дехто поїхав. Зачепились з нашого потоку, здається, четверо.
22nd-Mar-2012 07:49 pm (UTC)
за копійки. і раніше.

мій перший брат ще встиг зразу після вузу піти, взяли
22nd-Mar-2012 05:02 pm (UTC)
Ти знаєш, з урахуванням того, як легко в 1990х дійсно сильні "совєцькі" інженери витісняли з інших сфер діяльності (в т.ч. "гуманітарних") тамтешніх професіоналів - можливо, в тексті на табличці є значний сенс. Те, що ти написав про тата - туди ж.
Статистику не підбивав, але як на моє (київське) оточення, якраз ситуація з тобою і братами є виключенням. У знайомих мені "технарів" адаптивний ресурс частіше більший, ніж навпаки.
22nd-Mar-2012 07:48 pm (UTC)
я згоден, але - коли вони йдуть з інженерії скажімо в бізнес чи в написання ділової журналістики по відповідних темах.

у нас в укр.новинах на темах "хімія", "транспорт" і т.п. були інженери - але ж працювали вони там НЕ інженерами
22nd-Mar-2012 09:12 pm (UTC)
З моїх знайомих - не тільки "по відповідних темах".
Ішли і в літературу, і в інші творчі галузі, і на телебачення, і в різні гілки бізнесу. Про ІТ навіть не кажу, це "продовження інженерії іншими засобами". Трохи раніше, у 1980ті - в кооперацію.
Поглянь на новітні для нас професії - політологія, наприклад, або біржова торгівля (безвідносно ставлення до них). А всередині них - на людей, які здобували освіту у 1980ті і раніше. Інженер на інженері, а гуманітаріїв можна на пальцях перелічити.

Азаров несе брєд, потреба в інженерах ЗАРАЗ менша, ніж їх кількість. Але добротний інженер не пасе задніх ніде. Тому що для того, щоб ним стати, доводиться вчитись мислити. А це вже який не який, а відбір.
Табличка з фото - це ідеал, як у "Понеділок починається в суботу", але головна думка вказана правильно.

Ну і про себе. Закінчив КПІ. За спеціальністю пропрацював лише півтора роки з дванадцяти на даний момент. Жодного разу не пошкодував, що отримав саме таку освіту.
9th-Apr-2012 06:57 am (UTC)
нда, повеселило. це вам не суцільне купи-продай, яке веде країну в дупу
This page was loaded Feb 25th 2017, 6:08 pm GMT.